کد خبر: ۲۲۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
در معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت سکه تمام بهار آزادی به زیر ۲۷ میلیون تومان بازگشت.

به گزارش جوان آنلاین از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، بدون تغییر قیمت، ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان و در بخش حواله ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۴۸ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۵۶ تومان فروخته شد.

امروز همچنین یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۳۴۸ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار را ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام می‌کنند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۰۰ تومانی داشته است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم در بازار امروز با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی قیمت به نرخ ۲۴ میلیون و ۸۶۷ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی به قیمت ۲۸ میلیون و ۹۱۴ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار امروز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۵ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۸۳ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش ۴ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی با افزایش ۱۴ صدم درصد ۱۹۳۴ دلار بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار